דירות דיסקרטיות רק ב-CHVV - פורטל דירות דיסקרטיות מספר 1 בישראל !


היא מתחילה להיראות כועסת. מתחילה לומר "מי את ה–" עוצרת. מסמיקה. בולעת. אומרת "אני לא מאמינה שמישהו יאמר את זה." "חשבתי מה יש להפסיד. רציתי לתפוס את תשומת ליבך." היא אומרת "ובכן, הצלחת בזה, ללא ספק." "תראי, זה היה דבר של דחף. לא מתוכנן. מעולם לא עשיתי את זה קודם. התחת שלך פשוט הוציא את זה ממני." "אתה באמת חושב שהתחת שלי כל כך טוב?" "מתוקה, תני לי לומר לך. ראיתי כמה תחתים בימי, וזה אחד מהטובים ביותר!" "באמת היית עושה את זה? אתה לא יכול להיות רציני." "במלוא הרצינות, לא הייתי מתלוצץ על משהו יפה כמו התחת שלך." "ובכן, אני לא מאמינה שאני מתקשרת אליך, אבל מה שאמרת עושה לי כל כך חרמנית שאני לא יכולה לשאת את זה. אני שוכבת על המיטה שלי עכשיו ומשפשפת את הדגדגן ואת התחת שלי." אמרתי "אל תבזבזי אורגזמה, תשאירי את זה לי. רוצה לבוא?" "כן, אני חושבת שכן, איך אני מגיעה לשם?" אני נותן לה הוראות ומתחיל לרוץ סביב הבית, לסדר את הבית, לסדר את המיטה, מנסה להפוך אותו למקום נעים.

אני גר רחוק מהעיר, אז זה לקח לה בערך 30 דקות. אני שומע מכונית ומציץ החוצה לראות את הסובארו הקטן שלה נוסע פנימה. רצתי למטה, פתחתי את הדלת ועמדתי על המרפסת שלי. היא ישבה מאחורי ההגה נראית כמו אייל מול אורות. אני הולך אליה והיא פותחת את הדלת, היא רועדת כל כך עצבנית. כדאי לשחק נחמד או שהיא תברח. אני אומר "היי, ברוכה הבאה לביתי." היא מביטה מאחוריי ואני רואה אותה סופגת את הכל. אם לומר את האמת, זה די מרהיב, בנינו את זה בעצמנו, אשתי ואני. קורות ענק, אבן, גג גבוה עם הרבה חלונות, ממוקם בין העצים ממש על הקצה של צוק המשקיף על העמק למטה עם נופים של פסגות מרהיבות. היא יוצאת ואני מקבל לראות את הגוף הזה שוב. לבושה במכנסי ספורט קטנים עם מותן מקופלת. הם נראים כמו רוח קלה יכולה להפיל אותם. ירכיים חזקות ושזופות. אותן רגליים קטנות ומטופחות בכפכפים מקושטים. טנק טופ צמוד ודק שמסתיים בטבור שלה, פטמות כהות בבירור. טעים.

אני מושיט לה את זרועי, היא לוקחת אותה, ואנחנו נכנסים פנימה. היא לוקחת נשימה כשמבחינה בחדר הגדול עם הנופים שמעבר. אני מוביל אותה למטבח ומציע לה לשתות. היא אומרת "בטח, אני צריכה משהו להרגיע את העצבים שלי." אז אני מכין את המרגריטה האהובה עליי, המתכון ישר ממקסיקו. היא לוגמת בהערכה, אני שואל אם היא רעבה. היא חושבת לרגע ואומרת "אופס, שכחתי לאכול. אני מורעבת." אז אני מכין במהירות גוואקמולי טרי וצ'יפס, מכין לה כריך במהירות. היא אוכלת ברעב, אין שום דבר עדין בתיאבון שלה. אני רואה אותה נרגעת בזמן שהאלכוהול חודר לדם שלה והיא מבינה שאני לא הולך לנשוך אותה. היא מסיימת ומנגבת את הפה, פולטת גרעפס נשי קטן ומצחקקת.

"מעוניינת בסיור?" אני שואל. "בהחלט" היא משיבה, עומדת, קצת טיפה שיכורה. אני מראה לה את הבית, את המרפסות, את הג'קוזי, את חדר המדיה, את חדר הכושר, את החדרים הפנויים, סוף סוף את המאסטר. היא מתפעלת, נראית מרשימה. אנחנו מסיימים בחדר האמבטיה של המאסטר, היא אוהבת את האמבטיה עם הרגליים, את המראות, את המקלחת הענקית עם הספסל, ראשי המקלחת המרובים והקיטור. אני מציע "מה דעתך על מקלחת אדים?" "אה, כבר התרחצתי לפני שהגעתי." "לא כמו זו, לא התרחצת" אני משיב. היא מושכת בכתפיים, דוחפת קצת והמכנסיים האלה נופלים לרצפה, ואחריהם הטופ שלה. מדהים. גוף חלקלק וחלקלק. אין בליטות, אין גבשושיות. אין קו שיזוף. חזה גבוה בצורת קונוס עם פטמות קשות וחדות. בטן שטוחה מובילה ל-V בין הרגליים שלה, ללא שיער שם. אני מדליק את הקיטור והמקלחות. אני מתפשט מהבגדים שלי. היא לוקחת את זה, מביטה בי מעלה ומטה כמו שאני עשיתי לה. באישור. הזין שלי מתנפח לעמידה, היא מושיטה יד ונותנת לו סחיטה ומחייכת. אני מתקרב ונושק בעדינות, לוקח את השפה התחתונה שלה בין השיניים ומעביר את הלשון על פניה, ואז נסוג עד ששפתינו בקושי נוגעות, ונושף לתוך פיה. היא נאנחת, אני מרגיש שהיא נמסה לתוכי. המים חמים, אז אנחנו נכנסים. אני לוקח ליפה ומתחיל לסבן אותה. שם לב לכל חריץ, כל קימור בגוף שלה. החדר מתמלא באדים, אני מלטף את רגליה, גבה, סביב הקדימה, חזה, בטן. היא משמיעה קולות קטנים ונאנחת. אני מושיב אותה על הספסל ולוקח את הרגליים בשתי ידיים, מקרצף ומעסה אותה, מפריד בין האצבעות ומכופף אותן. אני מביט מעלה והיא נשענת לאחור נגד הזכוכית, עיניה סגורות וחיוך מסופק על פניה. אני שוטף את הרגל ומניח אותה לפה שלי, מחליק את הלשון בין האצבעות ומוצץ אותן, אחת אחרי השנייה. היא קופצת ופותחת את עיניה, מביטה בי בהתפעלות. "אה, מעולם לא הרגשתי דבר כזה. זה נחמד!" אני מעביר את הלשון על סוליית הרגל, מעלה לקשת, מתפעל מצורתה העדינה. היא מצחקקת ומשמיעה קריאת הנאה. אני עושה אותו דבר לרגל השנייה, עם אותה תגובה.

אני עומד אותה ואומר לה להתכופף, נשענת על הספסל. היא מביטה בי, תוהה מה אני מתכנן עכשיו, אבל מצייתת. אני מסבן את הידיים ומתחיל לסחוט את הישבן שלה, לשפשף את הגלובוס הבשרני, מתפעל כמה הוא חזק ועגול…. ומרגיש ממש כמו בסרט כחול באחת מאותן דירות דיסקרטיות בתל אביב .