דירות דיסקרטיות רק ב-CHVV - פורטל דירות דיסקרטיות מספר 1 בישראל !


מחליק את כל היד בין הרגליים שלה, מפזר את הלחיים. ואז אני משטח את האצבעות ומתחיל לעסות מסביב לפי הטבעת שלה, משפשף במעגלים, רק מתגרה במרכז המקומט ואז נסוג. היא נאנחת ומפזרת את הרגליים, נותנת לי גישה טובה יותר. אני מתגרה בחור שלה עם האצבע האמצעית והוא נפתח בצורה קסומה ומוצץ אותה פנימה. נשימת נשימה חדה מודיעה על הנאתה. היא דוחפת אחורה כשאני מכניס אצבע שנייה, היא נאנחת, ואז אומרת "אה לעזאזל, זה טוב, אה לעזאזל" כשאצבע שלישית נכנסת, מתיחה את פי הטבעת שלה לרוחב. אני מביט למטה ויכול ממש לראות בתוכה בין האצבעות שלי, אני מסובב אותן הלוך ושוב וצופה בקצף הסבון נכנס ויוצא. אני מוציא בעדינות את ידי והיא מביטה מסביב, מאוכזבת. אני נותן לה את הסבון ואומר "עכשיו תורך." היא נותנת חיוך שטני ומושיטה יד לזין שלי, מסבנת את אורכו, שולחת יד אחורה ולוחצת על האשכים שלי. ואז היא מסובבת אותי ודוחפת אותי מעל הספסל, ומבצעת עליי את אותו הדבר שעשיתי לה. מלטפת את פי הטבעת שלי, בונה עד שלוש אצבעות תוך כדי משחק בזין שלי באותו הזמן. אני נאנח, מתרכז כדי לא לגמור. זה מרגיש כל כך טוב. היא מוציאה את אצבעותיה ואנחנו שוטפים אחד את השני, מלטפים ומלטפים כל הזמן. אני מכבה את המים והקיטור ולוקח מגבות, מייבש אותה בחום המקלחת. אנחנו יוצאים ואני מושיב אותה על כיסא האיפור ומתחיל לשמן את גופה, מחליק את הקרם, מתחיל ברגליים שלה. מתפעל מכל סנטימטר ממנה. היא נאנחת וצועקת, עיניים סגורות, נהנית מהתחושה. היא מנסה לעשות את אותו הדבר לי, אבל אני חסר סבלנות ועוזר לה, נותן לה לשמן רק את הגב שלי. היא עושה את הלחיים של התחת שלי, לוחצת אותן כמו שעשיתי לה.

אני מוביל אותה לחדר השינה ודוחף אותה על הכיסוי, תופס כרית ושם אותה תחת מותניה, מגביה את התחת שלה. אני חייב לעמוד אחורה ולהתפעל מהנוף. אה, איזה גוף. אני מתכופף ומפזר את הלחיים שלה ומביט בפקעת הוורודה המושלמת שלה. הכוס שלה נפתח ואני יכול לראות את המרכז המימי שלה, שפתיים קטנות ומסודרות ופנינת הדגדגן שלה. רטיבות נוזלת וזורמת לכיוון הכרית. אני מוריד את הראש ולוקח את זה, מעביר את הלשון על הדגדגן שלה, דרך הכוס שלה, ומעלה לתחת שלה, ממקם את קצה הלשון על החור. היא משמיעה יללה חייתית כשאני תוקע את הלשון כמה שעמוק לתוך קרביה. היא דוחפת אחורה את הפנים שלי, נאנחת ומביאה קולות לא ברורים. אני קובר את הפנים שלי בין הכדורים המפוארים האלה, מזיין את התחת שלה במלוא העוצמה. אני נסוג ומגלגל אותה על גבה, מרימה את רגליה אל כתפיי ומפזרת אותה לרוחב. הכוס שלה נשפך מיץ ואני תוקע את הפנים לתוכו, מדביק את האף שלי לתוך החריץ שלה, מורח מיץ בכל מקום, שם את הפה שלי על הכוס ומוצץ. היא מתפתלת, רגליה מכות בתוף על גבי, ידיה מושכות בשיער שלי, מנסות להכניס אותי עמוק יותר. "אה, אה, אה! אה אלוהים, אה לעזאזל, אה חרא. אף פעם, לעולם, אל תפסיק! אה, אה, גווווווו!" היא צועקת כשגופה רועד.

מעולם לא ראיתי אורגזמה כזו. היא מתפתלת ומסתובבת, לוחצת את הראש שלי בין ירכיה. אני בקושי מצליח לנשום כשמושכת בשיער שלי, רגליה מכות בגבי. לבסוף ההנאה שלה שוככת והיא מתמוטטת, נושמת בכבדות. אני מצליח להוציא את הראש שלי ומחליק מעל גופה, שוכב עליה, ונושק בעדינות. היא מתחילה למצוץ את הלשון שלי, ואז נסוגה ומלקקת את פניי, מנקה את המיצים שלה ממש כמו דירות דיסקרטיות ברמת גן- גבעתיים בהם מעניקים פינוק בלתי נשכח.

"לא היה לי מושג. אף אחד מעולם לא עשה את זה לי. זה היה מדהים" היא אומרת כשאנחנו מחזיקים אחד את השני. "אמרתי לך שהצעירים האלה לא יודעים מה הם עושים" אני משיב. "וזה היה רק ההתחלה." עיניה גדלות כשהיא מהרהרת באפשרויות. אנחנו מתחבקים לזמן מה אבל הזקפה שלי נעשית חסרת סבלנות. היא מתחילה לשפשף אותו ומחליקה למטה על גופי ומתחילה למצוץ אותי, מדגדגת את האשכים שלי ואז מחליקה אצבע לפי הטבעת שלי. היא מסתובבת ודוחפת את רגליי לאחור ומתחילה לנשנש על האשכים שלי, לוקחת אותם אחד אחרי השני לתוך הפה שלה, מוצצת עד לנקודת הכאב. ואז היא יורדת נמוך יותר, דוחפת את רגליי אל החזה ומתחילה ללקק את פי הטבעת שלי בלשון, משפשפת את כל סביבו, שמה את הפה ישירות על פי הטבעת ומוצצת, בחוזקה. כל הזמן היא משפשפת את הזין שלי ולוחצת את האשכים שלי ביד השנייה. הלשון שלה חודרת לטבעת ההדוקה של הרקטום שלי ואני יכול להרגיש אותה מלקקת את הפנים. וואו, איזו תחושה. עכשיו אני מבין למה היא כל כך נהנתה. היא ממשיכה ללקק ולשפשף ואני חייב לומר לה להפסיק, שאני מתקרב. היא רק מתחילה לעבוד עוד יותר חזק, דוחפת אותי קרוב יותר לשוליים. אני סוף סוף גונח כשאני יכול להרגיש את המיץ עולה והיא דוחפת את הפה שלה מעל הזין שלי כשאני מתפוצץ. היא בולעת בבהלה כשזרעי ממלא את פיה, מנסה לבלוע הכל. אבל זה יותר מדי וכמה נוזלים נוזלים מהפינות של פיה. כשעונג שלי שוכך היא עולה ושותלת נשיקה גדולה עליי, דוחפת את הלשון שלה לפה שלי ונותנת לי טעם בריא של הזרע שלי …