דירות דיסקרטיות רק ב-CHVV - פורטל דירות דיסקרטיות מספר 1 בישראל !


.

אנחנו שוכבים במיטה, מתחבקים אחד את השני. אני שואל אותה איפה היא למדה את הטריק הזה, היא אומרת רק עכשיו, היא לומדת מהר. אנחנו מתחילים להתנשק שוב, אני עושה אהבה לפיה, לאוזניה, לצווארה, עובד את דרכי למטה לאותם שדיים מדהימים ומוזנחים. הם גבוליים קשים, הם כל כך מוצקים. פטמותיה מאוד רגישות, מזדקרות מיד כשאני מוצץ ונושך קלות אותן. היא מתפתלת כשאני עושה זאת. אני ממשיך נמוך יותר ומסתיים שוב בכוס שלה, בוחן אותה. אין קוצים, אין כוויות גילוח, אני שואל מה הקטע? היא אומרת שהיא עברה לייזר. כאב כמו לעזאזל, אבל היה שווה. עשתה את הרגליים גם כן, לא צריך להתגלח שוב. אני משפשף את פניי במפשעתה, היא כל כך חלקה. מתחיל לנשנש בעדינות על שפתיה. יש לה כוס כל כך יפה, שפתיים קטנות ומסודרות שנפתחות וחושפות את המרכז הוורוד כשהיא מפזרת את רגליה. והטעם שלה, ממש כמו דבש. כל כך טרי ונקי. אני מתחיל ללקק את הלשון שלי דרך החריץ הוורוד ההוא, שותה את זה. היא מתחילה לדחוף את מותניה כלפי מעלה לתוך הפנים שלי, אני בסופו של דבר שוב בתחת שלה. פשוט לא יכול להישבר מזה. בעדינות ללקק ולמצוץ את החור התחתון שלה. היא נאנחת שוב, אני מתהפך על הגב ומושך אותה עליי, גורם לה לשבת על הפנים שלי. משקלה דוחף את פי הטבעת שלה לתוך הלשון שלי והיא מתנדנדת סביב, מושיבה את זה עמוק יותר. הכוס שלה מטפטפת דבש על פניי. אני מוציא את הלשון שלי ומחליק אותו על פי הטבעת שלה, דרך הכוס שלה, על הדגדגן שלה, ישר אל הטבור שלה. היא רועדת ומשמיעה גניחה חייתית.

"אלוהים, אתה מגעיל. אני אוהבת את זה" היא אומרת כשהיא מכניסה את התחת שלה שוב על הלשון שלי. אני חושב שהיא מתרגלת לרעיון! מועכת את התחת שלה על הפנים שלי, מתנדנדת עליי. אני בגן עדן. היצור הטעים הזה נותן את עצמה לי. פתאום היא מטפסת, מסתובבת, ומכוונת את התחת שלה באוויר. "תזיין אותי. תדחף את הזין הקשה הזה ישר לתחת שלי. אני רוצה את זה עכשיו!" תמיד אחד לרצות, אני נכנס מאחוריה ומחליק את זה לתוך הכוס החלקלק שלה. נכנס ישר עד הסוף היא כל כך רטובה. כמה משיכות כדי להתסבן, ואז יוצא ומכוון את זה לפי הטבעת שלה. אני מנסה להיות עדין ואיטי, אבל היא דוחפת אחורה ונועצת את עצמה. "אוה, אוה. כל כך טוב. אוה, מעולם לא ידעתי. אוה, ישו מתוק תזיין אותי בבקשה!" ממש כמו פעם באותן דירות דיסקרטיות בראשון לציון – רחובות .

וכך אנחנו כאן בתחילת הסיפור הזה. יום המזל שלי… והלילה. ג'סיקה ואני בילינו את 3 השעות הבאות בהנאה הדדית. אחרי האורגזמה הרביעית שלי נגמרתי, הזין שלי סירב להתקשות שוב. נרדמנו עם הפנים שלנו קבורות במפשעתו של השני, מתעוררים בבוקר מכוסים בזרע ומיץ כוס, החדר מדיף ריח של סקס. פתחנו את כל החלונות והתקלחנו שוב והסתיימו שוב במיטה לסשן אהבה איטי ועדין. כשהיא עזבה אמרתי לה שאני לא מצפה ממנה לשום דבר, הגילאים שלנו כל כך שונים. היא אמרה שהיא מסכימה, אבל התקשרה באותו הלילה וביקשה לבוא. שוב בילינו את הלילה במשחקים עד השעות הקטנות של הלילה.

שנינו מבינים שזה דבר זמני. אבל לעכשיו זה עובד. ג'סיקה לומדת בקולג', עבדה בשלוש עבודות כדי לשלם על זה. בשמחה הורדתי ממנה את הנטל הזה, נותן לה כסף לשכר לימוד והוצאות מחייה. היא מספרת להוריה שהיא העוזרת האישית שלי, אז הם שמחים. מעט שהם יודעים כמה אישית היא! היא לפעמים יוצאת עם בחורים אחרים, בעצם פגשה אחד שהיא מחנכת במיטה. זה עשוי להתפתח למשהו. היא הביאה כמה חברות ובילינו כמה זמנים פרועים יחד. היא אומרת שכשתסיים את הלימודים ייערכו סידורים להחלפה שתדאג לצרכים שלי.

בעצם פגשתי אישה בשבוע שעבר בגיל אמצע ה-40 שלה. היא ממש בעניין של רכיבת אופני הרים, יש לנו המון במשותף. היינו בכמה דייטים והכל הולך טוב. היא חשפה לאחרונה שהיא דו מינית ויש לה נטייה לנשים צעירות. היא עדיין לא פגשה את ג'סיקה, אבל אני לא יכול לחכות לראות את הניצוצות עפים כשהן יפגשו. זה יכול להיות מעניין!